Novinky

Inu, když nám "Dění ve světě" slouží pro novinky z herního světa, rozhodl jsem se založit i téma pro ty neherní.
Ano, máme web, ale po zkušenostech z minulosti vím, že ne každý to tam čte a tohle je navíc taková rychlejší forma sdělení pro ty, kterým je určeno - registrované hráče
.
Tentokráte bych chtěl samozřejmě upozornit na možnost zapsání talentů, kterou tu snad postřehl už každý. Doufám, že je to v dotyčném topicu popsáno dostatečně. Pokud si ovšem nebudete něčím jisti, stačí se zeptat.
Druhou novinkou a také tou hlavní, proč sem dnes píšu, je aktualizace Magie a Znamení.
Pro rychlé shrnutí - přibyla nějaká nová kouzla, došlo k úpravám některých starších (změna atributů na které se hází, změna hranic hodů, přidání úrovní) a pár jich ze seznamu zmizelo. Ta která zmizela byla ultimátní Alzurova kouzla, Nekromancie a Trojúhelník v trojúhelníku, která prostě ve vedení považujeme za unikátní, a která do běžného arzenálu kouzel obyčejného mága nepatří. Každopádně je tu možnost, že se objeví příležitost se jedno či druhé naučit...
Došlo také k úpravě Yrdenu, Quenu a Heliotropu.
Nadále platí, že pokud vás napadne nějaké zajímavé kouzlo, které v seznamu chybí, můžete podat návrh (ať už prostřednictvím žádostí, PM nebo discordu).
A je samozřejmě možné, že některá čísla budeme dále upravovat. Čas a hra ukáží.
Ano, máme web, ale po zkušenostech z minulosti vím, že ne každý to tam čte a tohle je navíc taková rychlejší forma sdělení pro ty, kterým je určeno - registrované hráče

Tentokráte bych chtěl samozřejmě upozornit na možnost zapsání talentů, kterou tu snad postřehl už každý. Doufám, že je to v dotyčném topicu popsáno dostatečně. Pokud si ovšem nebudete něčím jisti, stačí se zeptat.
Druhou novinkou a také tou hlavní, proč sem dnes píšu, je aktualizace Magie a Znamení.
Pro rychlé shrnutí - přibyla nějaká nová kouzla, došlo k úpravám některých starších (změna atributů na které se hází, změna hranic hodů, přidání úrovní) a pár jich ze seznamu zmizelo. Ta která zmizela byla ultimátní Alzurova kouzla, Nekromancie a Trojúhelník v trojúhelníku, která prostě ve vedení považujeme za unikátní, a která do běžného arzenálu kouzel obyčejného mága nepatří. Každopádně je tu možnost, že se objeví příležitost se jedno či druhé naučit...
Došlo také k úpravě Yrdenu, Quenu a Heliotropu.
Nadále platí, že pokud vás napadne nějaké zajímavé kouzlo, které v seznamu chybí, můžete podat návrh (ať už prostřednictvím žádostí, PM nebo discordu).
A je samozřejmě možné, že některá čísla budeme dále upravovat. Čas a hra ukáží.
A další věc, na kterou bych chtěl upozornit. Maximální boost na jeden hod je pro teď +3 kostky (z čerpání moci, požehnání, elixírů...). Tzn. rozlučte se s představou, že si na jedno kouzlo hodíte s šesti kostkami navíc :-P
Tak zase příště.
Tak zase příště.