od Belan » 10 říj 2022, 09:08
Skupina B (Busaraji, Ahura)
Po této odpovědi cítíte, že nastala nějaká změna. Jako by se někde něco pohnulo, ale už je to pryč. Ozve se známé cvaknutí dveří, ale jakmile se podíváte na dveře, kterými máte pokračovat, tak vypadají náhle o něco větší. Už tam nejsou dveře, ale masivně vypadající vrata, která jsou pootevřená. Jakmile se do nic opřete a očekáváte velký odpor, protože jsou skutečně masivní tak nenarazíte téměř na žádný. Otevírají se velmi lehce. Jakmile vejdete dovnitř, tak se za vámi zabouchnou.
V ohromné místnosti před vámi váš zrak upoutají monstra, co Ahuře připomínají chrliče. Jsou tu dva a jsou hodně mohutní. Jeden drží svoji utrženou ruku a mává jí jako kyjem, druhý prostě běží. Nejsou tam sami. Je tam s nimi několik velkých hliněných golemů a vypadá to, že spolu obě skupiny zápasí. Golem zápasící s Kyjáčkem ho sice uchopil za hlavu, ale za to byl rukou přeražen v půli. Hlína se ale Kyjáčka nepustila a visí mu dále na hlavě, ten kvůli tomu zuřivá mává rukou po okolí. Druhý chrlič, ten, co na vás běží, se s náhlým plesknutím zpomalil, jak vběhl do náhle se objevivší stěně hlíny před ním. Hlína se k němu přilepila, ale pořád se řítí dále kupředu. Nevypadá to, že by přes tu hlínu něco viděl, ale ví, kde jste stáli a stačí mu běžet rovně, aby vás zadupal do země.
Zpátky to očividně nejde, ale na druhé straně vidíte dveře. Tím směrem taky mávne chapadlo toho, co dříve býval spodek golema a potom důkladně zadupe. Kyjáček zařve, otočí se tím směrem a rozeběhne se, zuřivě mávajíce rukou.
Po hodech pokračování:
Bylo moudré využít úsloví, že když se dva perou, třetí se směje. Dokud se monstra a golemové bijí mezi sebou, mělo by být jednoduché proběhnout ke dveřím na druhé straně. A to rychle. Snadno také poznali, že i když jsou chrliči dočasně oslepení, pořád se zvládají orientovat minimálně sluchem. Toho se rozhodli všichni využít. Ať už házením kamenných trosek místnosti, střílením šípů nebo jen klepáním oštěpem o zeď vzniklo tolik různých hluků, že Kyjáček byl zcela zmatený, kam se má vrhnout prvně. Chrlič takový problém neměl, protože ten měl problém zastavit v tom svém rozběhu. Docela tvrdě vrazil do stěny, až se místnost otřásla. Kyjáček sice začal máchat zuřivě rukou, ale naštěstí se snažil spíše zaplácnout něco do podlahy a minul uskakující Ahuru jen o kousek.
Vydal naštvaný řev a mlátil o to zuřivěji. Chrlič se vzpamatoval z nárazu a protože většina hluků byla na druhé straně místnosti, rozeběhl se tam. Golem ho dokázal jen trochu odklonit, ale to úplně stačilo, aby se srazil s Kyjáčkem a oba se svalili na zem, kde se do nich zamíchali golemové.
Přede dveřmi, co jsou zase jako vrata na vás čeká malý golemek, co na vás mává a naznačuje, že máte spěchat. Rozhodně znáte důvod, protože se ozve zuřivý řev z chumlu, jak se Chrlič osvobodil. Golemek vám pomáhá otevřít dveře a jakmile jimi projdete, začne je zavírat. Právě včas, protože Chrlič se vyhrabal z toho chumlu končetin a hlíny a rozeběhl se za vámi. Naštěstí příliš pozdě, takže jeho naběhnutí jen prudce zabouchne dveře, až vám zaduní i zuby.
Skupina H1S (Varren, Rianne, Freya, Irviel)
Proběhlo zdravení i výměna informací. Všichni se shodli, že to zkusí společně, když jim Irviel řekla informace o této místnosti. Vejce opět skončilo v plášti a nesla jen Irviel. Ostatní se připravili na… něco. Můry. Všichni si pod tím asi představili něco jiného a podle toho se zachovali. Nejspíše nic je nedokázalo připravit na to, co je čekalo doopravdy.
Jakmile vkročili na mostek, který se formoval kousek před Irviel, můry se objevily. Mnohá hejna červených teček, jejich oček, se na Irviel vrhla ze všech stran stejně, jako se můry vrhají do plamene. Freyja zjistila, že plácnutí štítem hejnu moc neudělá, ale aspoň ho odhodí bokem. Taky se ta hejna chovají jako celek, takže žádné opuštěné můry, vždy letí celý roj. Varren se pokoušel pokoušel je zahnat pomocí své věrné kuše, jako kyjem a to se mu téměř stalo osudným. Rozmáchl se, aby jeden roj odhodil, šlápl do díry a už se řítil vstříc temnotě pod mostem. Rianne se pokoušela hejna sekat dýkami s nevelkým úspěchem. Připadalo jí, jako by sekala do letícího polštáře. Irviel také nezahálela a zkoušela se můrám alespoň vyhýbat, ale bylo to marné. Hejno, co se stalo osudné Varrenovi se k ní přiblížilo zezadu a pak už neměla šanci uhnout. Vejce se opět rozpadlo.
Najednou zase všichni stáli zpět u kraje propasti. Jen Varren dopadl z malé výšky na záda, ale nic se mu nestalo. Vejce bylo zpět na podstavci. Takže po zorientování a diskuzi ohledně strategie byl čas na nový pokus. Teď už všichni věděli, co je čeká a co s tím zkusí udělat. Irviel bude dál dělat nosiče, však je to její kabát. Freyja se držela štítu, který minule fungoval. Varren vyměnil kuši za lucernu. Ta ho aspoň nepřeváří, kdyby máchnul moc. Rianne uklidila dýky a vypadlo to, že všem ukáže vzorek zaklínačské magie, ne té s mečem, té magické.
Most se začal tvořit, tak na něj všichni vykročili a jistě si dávali věší pozor na cestu pod nohama. Freyjin štít fungoval ještě lépe jak předtím, když už teď věděla, jak se do hejna trefovat. Rianne se pustila do kouzlení Igni ve snaze můry zničit plamenem. Zamýšlený účinek to ale nemělo. Mělo to jiný efekt na hejna. Vlastně skoro na všechny. Plamen se objevil vždy jen na krátký moment, než ho magie místnosti zhasla, ale můry pokračovaly po několik vteřin k tomu místu. Ukázalo se, že plamen přichází pouze o světlo, ale plamen tam je po dobu držení znamení. Jakmile se probraly z omámení plamenem, opět zamířily k Irviel. Ne všechny můry se nechaly zlákat znamením Igni. Některé totiž zlákal Varren svojí lucernou. Z počátku také vůbec nesvítila, ale některé můry lákala do pasti poblíž, kdy je náhlý úder lucernou zcela zamotal a trvalo jim se vzpamatovat. Zdálo se, že čím více se na to Varren soustředí, tím více lucerna svítí. Most se tvořil jen kolem Irviel, ale jeho lucerna lákala okolní hejna čím dál tím lépe.
Společně se jim podařilo přejít mostek přes temnotu a nastala otázka, co teď. Tak daleko se ještě nikdo nedostal. Modrý podstavec vypadal jako dobré místo, kam složit vejce. Jen ho dostat z pláště na podstavec, protože pokud na něj někdo sáhnul rukou, vejce se rozpadlo a cesta je čekala ještě jednou. Jakmile bylo vejce na modrém podstavci, postupně začínalo zářit silněji a silněji. Jakmile jste si zvykli na světlo, viděli jste kamennou stěnu i podlahu a před vámi dvoje dveře.
Pravé otevřenější než levé. Po nahlédnutí by vám Irviel určitě řekla, že ty levé nejsou ty pravé. Anebo jsou, záleží, kam míříte.
Určitě zamíříte správně do těch pravých a budete prozkoumávat další neznámé místnosti. Snad hádám správně.
Tato místnost je kulatá, kamenné stěny, dřevěná podlaha a nad vámi jsou vidět trám a naich plochá prkna. Před vámi jsou zatočené schody dolů, které ale brzy končí kamennou zdí. Hned vedle vás jsou schody vzhůru, které také nikam nevedou, jako by byly zakryty stropem. Nejsou tu žádná okna, a byla by tu docela tma, kdyby Varrenova lucerna opět neosvětlovala okolí. Ve stěnách jsou vyhořelé pochodně. Místnost není prázdná, spíše urychleně vyprázdněná. Zbylo zde několik stojanů a znalí by mohli správně tipovat, že byly na zbraně. Luky, toulce, štíty, brnění či meče. Teď tu z nich zbyl pouze jeden zlomený luk pod jedním ze stojanů. Dveře jsou po levé i pravé straně. Také se ozve hádanka.
“Kroužím, kroužím, stále v kruhu, přitom stále kupředu. Nikdy si nestěžuji, nezáleží, kam mě zavedou.“
Skupina H2 (William, Eleonor)
Mimo herně:
Řešení rébusu nebylo nakonec tak složité. Stačilo jen uhodnout který symbol náleží komu. Jakmile Will zjistil, co šlápnutí obnáší, skoro se radoval. Radovat se přestal, když zjistil, co je daní zy ta barvy. Problém nastal po čtvrtém neúspěšném pokusu, kdy se symbol červeně rozsvítil a zhasnul. Ze země se nafoukly dvě hliněné bubliny, které se rychle zformovaly v hliněné golemy. Lidem asi po kolena. Očividně si ty špatné odpovědi vzali osobně a rozhodli se konat. Oba se rozešli na Willa. Možná mu chtějí nabídnout místní pohostinnost ve formě čaje, ale to asi nebude riskovat a raději začal střílet první. První šíp proti pálené hlíně nesvedl nic moc než se odrazit, stejně jako další v panice vystřelené. Will na ně byl naštěstí příliš rychlý, takže pokud potřeboval, mohl jim utéci. Postupně přišel na to, že zastavení a přesná střelba asi budou lepší a jeden náhodný šíp zaseklý v kloubu golema mu mohl napovědět, kam mířit…
Skupina P (Julian)
Timeya i Julian se pustili do řešení rébusu, kterým je trápila tato místnost. Juliana po chvíli přemýšlení napadlo, že číselný kód by mohl být někde napsán a z toho ho napadlo, že by se mohl podívat i po tom logu, co bylo vedle těch druhých dveří. Už se o toto prozření chtěl podělit když ho zasáhla magická vlna, jako před chvílí, když vešli do vedlejší místnosti. Jakmile nevolnost pominula a on se rozhlédl, tak zjistil, že následky byla stejné. V místnosti byl sám. Timeya zmizela. Nezbylo mu než se odtam dostat svépomocí. Kód nebo logo, to je oč tu běží.
Julian se rozhodl, že prvně se pokusí získat něco s tím logem. Když už teď věděl, co má hledat, tak v hemžení zahlédl několik věcí s tím logem. Pak to konečně zahlédl v plné kráse. Byla to malá destička s tím logem na obou stranách. Jakmile je začal hledat, tak je najednou viděl všude okolo, ale jako naschvál těsně mimo dosah. Začal lovit jednu, další byla blíže a pak zase jiná barva. Nakonec se mu podařilo ukořistit bílou kartu.
Ukázal ji dveřím jako nějaký důkaz soudu, ale nic se nestalo. Žádné množství mávání, třepání, klepání ani lomcování za kliku dveře neotevřelo. Ani rána pěstí by s dveřmi nic neudělala. Neochotně pustil kartu, která spadla na zem, kde se pomalu hemžila. Jakmile se Julian zamyslel, čím Timeya otevřela minulé dveře, začalo mu to dávat smysl. Tentokrát se pustil do lovu jiné karty, tentokrát žluté barvy. Do jedné se zapíchnul pohledem a skoro se snažil nemrkat, aby mu nezmizela z dohledu. Po chvíli pronásledování přes místnost a ostatní objekty se mu podařilo ji dohnat a po dalším snažení i uchopit.
Ovšem i s touto kartou mohl mávat jak prošlým povolením k vjezdu, mělo to asi stejný účinek. Podobně jako mávání obrázku před slepcem to nikam nevedlo. Dveře zůstávaly zavřené. Ani poklepání na kliku nepomohlo. Až jak se opřel o dveře, že si musí sednout, protože mu momentálně došly nápady jak dále, se dveře prudce otevřely ven, do další místnosti.
Jakmile překročil práh, tak se mu karta vytrhla z prstů, ale to už ho asi netrápilo. Místnost byla za ním a ta nová vypadala mnohem lépe. Tato místnost byla čtvercová, vyložená hlazeným andezitem od podlahy po strop. Každá stěna měla dvoje dveře. Středu místnosti kralovala kaskádová fontána. Také se ozval hlas v hlavě, který mu nejspíše zcela nechyběl.
“Mám města, ale ne domy. Mám hory, ale ne stromy. Mám řeky, ale ne ryby. Znám historii i lidské chyby.“

Rukavice téměř nikdy nesundává a zástěru má sbalenou ve vaku.
Belan momentálně vypadá jako v avataru.

