QUEST: V nouzi poznáš přítele - D

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 177
Registrován: 03 lis 2018, 22:39

Re: QUEST: V nouzi poznáš přítele

Příspěvek od Bartimeus » 26 čer 2019, 08:21

Bartimeus + Bibiana
Bartimeovi se srdce rozbušilo jako splašené, když pochopil, že ho jeho vlastní schopnosti zradily a že je s ním pravděpodobně ámen - už se k němu totiž rozbíhal naštvaný kostlivec, kterého sice olízl oheň, ale vůbec nic mu neudělal, jen ho pořádně nakrknul. Bartimeus se bezmyšlenkovitě přikrčil v očekávání útoku a rychle se před sebou pokusil zformovat magický štít, ale než se mu to povedlo, přiskočila k němu zaklínačka a zabránila kostlivci v tom, aby čaroděje na místě vykuchal jako rybu.
Bartimeus se nenáviděl; nenáviděl se za to, že jeho schopnosti vysoce převyšovaly schopnosti jeho bývalého mistra, a přesto byl v boji podle všeho neschopný, byl k ničemu. Mísil se v něm vztek a zoufalství, které jen na okamžik utlumila vlna vděku pociťovaného vůči zaklínačce. Pak se ale ty divoké pocity vrátily a Bartimeus se nenávistně otočil čelem ke kostlivci, který dotíral na zaklínačku, a kterého momentálně zadržovaly zaklínačské meče. Znovu zvedl ruce a znovu se pokusil o zformování ohnivé koule, kterou by toho potvoráka dorazil.
Možná ho ale tentokrát maličko rozrušilo Nádivkovo nepříčetné mňoukání a prskání, a když se podíval směrem, odkud se zvuky linuly, spatřil, kterak zrzavý kocour skáče po hlavě jednoho z kostlivců, který svíral meč, a pouští se s ním do pořádné potyčky. Bartimeovi se sevřel žaludek z představy, co kostlivec kocourovi provede, ale neměl teď čas ani možnost kotě zachraňovat, teď šlo o život jemu a Bibianě a jejich životy byly zkrátka důležitější.

Mimo herně:
Bart vs. kostík č. 2 (13 hp)
Bartimeus hodil/a 11d6 a součet kostek je 40:
1, 4, 6, 3, 1, 6, 2, 3, 4, 6, 4

Tentokrát se mladému čaroději mezi rukama skutečně zhmotnila požadovaná ohnivá koule - ne veliká, ale to ani nechtěl. Nemohl přece ohrozit i Bibianu - soustředěně tedy kouli nasměroval tak, aby minula zaklínačku, a rozzuřeně ji švihl po kostlivci... a tomu koule jednoduše urazila hlavu. A aby toho nebylo málo, hlava i zbytek těla vzplály magickým ohněm. „Hajzl jeden,“ sykl Bart opovržlivě.
A vzápětí se otočil, aby vyhledal Nádivku. Žel bohům se otočil právě v tu chvíli, aby viděl, jak kostlivec drží kotě za kůži za krkem, zvedá ho... a druhou rukou mu do tělíčka vráží meč. Ozvalo se srdceryvné zamňoukání, které se rozlehlo snad celým podzemím, a Bartovi na okamžik srdce vynechalo několik úderů. Zůstal na tu scénu šokovaně zírat, bledý v obličeji a rozklepaný jak ratlík. Jenže pak se v něm zdvihla nová vlna vzteku a zloby, kterou se nechal jednoduše strhnout... „Neměl... jsi... zabíjet... moje... koťátko!“ syčel a už mezi rukama formoval další ohnivou kouli.

Raquel
Jak se ukázalo, kostlivci možná byli nebezpeční, ale nebyli v boji zdaleka tak odolní, jak by měli být. Stačila jedna dobře mířená rána a rozpadli se na tisíce kostí a kostiček - a to byl případ i toho, na nějž se vrhla Raquel. Zbraně se srazily, až kostlivec zachrastil, ale pirátka byla očividně hbitější, protože brzy našla skulinu v kostlivcově obraně a šavlí mu uťala hlavu. A pak mohla sledovat, jak se zbytek těla hroutí jako domeček z karet. Tenhle už nikomu neublíží.

Drema
Drema sváděla delší boj s kostlivcem, který proti ní šel kopím. Dokázal si ji totiž efektivně držet dlouhou zbraní od těla a lovkyni nějakou chvíli trvalo, než přišla na fígl, jak se k příšeře dostat tak blízko, aby i ona mohla zasadit nějakou tu ránu. A tak ve chvíli, kdy kostlivec minul kopím svůj cíl, využila dívka příležitosti, přešla do protiútoku... a brzy měla u nohou nehybnou hromádku kostí, po které zbylo právě jen to kopí.

Rokytka + Mirjam
Zbylí kostlivci, kteří si zřejmě uvědomili, že většina jejich přátel se proměnila v hromádku kostí, nebo se v ní brzy promění, se probudili z nehybnosti a vyrazili do boje. Jeden s mečem vyrazil proti půlčici, která se do boje doposud nezapojovala a neměla žádnou nebezpečnou zbraň - pro Rokytku to nebyly žádné dobré vyhlídky, ale... třeba jí někdo přispěchá na pomoc?
Kostlivec s krátkou šavlí se zase vrhl na Mirjam, která byla na první pohled také neozbrojená. Zavřeštěl, zvedl zbraň a už proti bylinkářce se skřípáním běžel.

Mimo herně:
Kostlivec č. 3 proti Rokytce
Bartimeus hodil/a 4d6 a součet kostek je 7:
2, 2, 1, 2

Kostlivec č. 7 proti Mirjam
Bartimeus hodil/a 2d6 a součet kostek je 7:
2, 5

Zbývají tedy kostlivci 1, 3 a 7.
PODOBY | +
Obrázek
Vzhledově nejvíc upravená podoba, hlavně co se tváře týče.
Platí do konce jednorožčího eventu.
Obrázek
Bartova vylepšená hezounková podoba, pod kterou je hledaný.
Obrázek
Obyčejná, ani špetkou magie nevylepšená podoba, používaná doma v Toussaintu a na Bílém Bardovi.
Obrázek
Lehce poupravená původní podoba, v které se pohybuje na Severu.
Platí po skončení jednorožčího eventu.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 141
Registrován: 28 bře 2018, 11:04

Re: QUEST: V nouzi poznáš přítele

Příspěvek od Drema » 26 čer 2019, 13:19

Na druhý útok byl kostlivec s kopím lépe připravený, ustoupil na opačnou stranu, čímž Dremě nedal možnost využít její výhodné pozice. Kopí držel zdvihnuté, tak, aby kolem něj Drema nemohla proklouznout. Drema musela pokračovat v útočení, obcházet kostlivce, čekat na další vhodnou příležitost. Nakonec se jí podařilo za kostlivcovo kopí dostat proběhnutím v mírném předklonu. Kostlivec kopí instinktivně sklonil. Pozvednout nazpět už jej nedokázal. Lovecký tesák již opět letěl vzduchem, aby kostlivce jednou pro vždy, rozsekal na hromádku vybělených úlomků. Po naporcování prvního kostlivce se Drema rychle rozhlédla po svém okolí. Jediný pohled jí prozradil, jaký zbabělý záměr pojaly zbývající kostry, místo toho, aby jí boj s neohrabaným kopiníkem znepříjemnily. Nabroušenému jazyku půlčice by snad šoková terapie prospěla, ale kostlivcům napospas ji Drema nechat nehodlala. Otočila a vrhla se útočícím kostrám do zad, nutíce je zpomalit rozháněním svojí kratší čepelí na obě strany. Její útok ovšem platil právě kostlivci s mečem, útočícímu na vlčici.

Mimo herně:
Drema pomhá Rokytce a útoční na kostlivce č. 3
Obratnost: 3. Boj s loveckým tesákem: 3.
Drema hodil/a 6d6 a součet kostek je 25:
6, 3, 3, 6, 3, 4
Drema
Toulavá a nezávislá dívka původem z rytířského stavu.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 29
Registrován: 29 kvě 2019, 14:40

Re: QUEST: V nouzi poznáš přítele

Příspěvek od Raquel » 26 čer 2019, 13:38

Poté co její rukou padl i druhý z kostěných válečníků. Viděla jak lovkyně vedle ní vyřešila další problém. Také zaklínačka s čarodějem pracovali na svém problému. Vypadalo to dobře, tedy až na to, že koťátko, které zachraňovali umřelo, což jí přišlo smutné a na chvíli jí to zarazilo, ale určitě to bylo lepší než kdyby umřel někdo z nich. Otočila se a viděla maníka, který to měl namířeno k ženě, které se očividně neměla čím brát. Tak to ne kamaráde, na bezbranný ty nepůjdeš. Kopla do kamínku, který ležel na zemi a trefila ho do jedné kosti. "Hej! Ty špíno!" zavolala na něj velice milým tonem. "Snad by jsi neútočil na neozbrojenou?" kdyby měl city určitě by se zastyděl.

Mimo herně:
Kostlivec č. 7
Obratnost 2 + Boj se šavlí 2
Raquel hodil/a 4d6 a součet kostek je 12:
4, 5, 2, 1

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 136
Registrován: 28 pro 2018, 18:31

Re: QUEST: V nouzi poznáš přítele

Příspěvek od Bibiana » 27 čer 2019, 08:16

Kostlivec se sice po seku mečem nerozfoukal po sklepení jako domeček z karet v poryvu průvanu, ale alespoň dostal čaroděj dostatek prostoru proto, aby opět nashromáždil a zformoval dostatek Moci ke konečnému vyřešení jejich chrastivého problému.
Zaklínačka rozptylovala pozornost, zatímco čaroděj mezi rukama vytvořil ohnivou kouli, s níž nahradil kostlivcovu hlavu na krku, aby ten poté celý vzplanul v plamenech Bartimeových.
"V poho?" Houkla jeho směrem zaklínačka zběžně spíš pro ten pocit sounáležitosti, než aby měla čas se zaobírat zrzkovo skutečným stavem.
Vzápětí si však mohla odpovědět sama, když místnost naplnil teskný ryk umírajícího kocoura.
Bibi se naježila. Spíš tím, jak jí skřek potýral zostřené smysly, ale i tím, že takhle odvážného tvorečka byla škoda.
Pozastavovat se ale nad ztrátou uprostřed boje jest holý nesmysl, proto se nikterak nezdržovala, aby se nevydala pocuchat fasádu poslednímu, plonkovému kostlivci.
Stále samozřejmě periferně sledující čaroděje, by se dokázala vyhnout jím vrhaným ohnivým pumelicím.

Mimo herně:
Bibi útočí na kostlivce č. 1
Smysly ( 5 - 3+2) + Meč (3)
Bibiana hodil/a 8d6 a součet kostek je 28:
4, 1, 2, 6, 2, 6, 3, 4

***Soundtrack***

Aktivita: na pohodu, nikam nechvátáme :B dost možné nečekané výpadky díky reálnému životu

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 177
Registrován: 03 lis 2018, 22:39

Re: QUEST: V nouzi poznáš přítele

Příspěvek od Bartimeus » 29 čer 2019, 07:51

Bibi + Bart vs. kostlivec č. 1

Mimo herně:
Kostlivec č. 1 vs Bibiana - obrana
Bartimeus hodil/a 7d6 a součet kostek je 27:
6, 6, 3, 4, 2, 1, 5

a útok
Bartimeus hodil/a 7d6 a součet kostek je 23:
3, 3, 3, 6, 6, 1, 1

Bartimeus odkýval, že je v pořádku, ale jak se brzy ukázalo, ne nadlouho – jakmile se totiž ozval Nádivkův kočičí nářek, něco se v něm sevřelo a zlomilo. A v pořádku z najednou nebyl ani trochu; už jen proto, že měl najednou chuť vyvraždit půlku světa, aby svou kočku pomstil. Protože on měl to zvířátko vážně moc rád.
Na kostlivce, který připravil kocoura o život svým mečem, se sice už vrhla zaklínačka, ale Bartimeus to nebral v potaz a jako v transu se ke kostlivákovi blížil, obličej stažený čirou nenávistí a mezi prsty mu přeskakovaly drobné plamínky a jiskřičky. Bylo až k neuvěření, že se v takové situaci čaroděj zvládl ovládnout natolik, aby neplánovaně nezapálil všechno kolem, ale lekce sebeovládání a meditace s Lennarteem zřejmě přeci jen k něčemu byly.
Než však stihl cokoliv podniknout, kostlivcův meč se střetl s mečem zaklínačským – jak se ukázalo, Bibiana potvoru párkrát zasáhla, ale tenhle hajzlík měl očividně tužší kořínek, než všichni ostatní dohromady. Zásah ho nepoložil na záda, spíš ho ještě víc pobídl k agresivním útokům – v poměrně hbité piruetě se kostlivec pokusil dostat k zaklínačce z boku a seknout. A to byla chvíle, kdy začal mobilizovat síly Bartimeus.

Mimo herně:
Bart - útok proti kostíkovi č.1
Bartimeus hodil/a 11d6 a součet kostek je 46:
5, 6, 2, 4, 6, 6, 1, 2, 4, 6, 4

Poháněn vztekem a nenávistí zhmotnil čaroděj mezi rukama ukázkovou ohnivou kouli schopnou ničit, spalovat a brát životy pouhým dotekem. A se slovy „Tohle je za Nádivku, ty parchante,“ ji mrštil proti kostlivci maje naštěstí tak precizní mušku, že k zaklínačce po zásahu starých kostí doletělo jen pár jisker a možná jí závan ohně trošičku očoudil obličej. Kostlivec se prakticky v mžiku proměnil v hromádku popele a zůstal po něm jenom jeho meč.
Jakmile bylo po pravděpodobně nejnebezpečnějším kostlivci, Bartimea začal opouštět adrenalin, ustupovala i zloba a vlna nenávisti, kterou nahrazoval smutek a podivné prázdno… Ohlédl se k opodál pohozenému kocourovi a po tváři mu stekla slza. Nestyděl se za ni, plakat bylo lidské, nebo snad ne? Beze slov zamířil k Nádivkovi, aby zkrvavené a nehybné tělíčko vzal do náruče. Ne, nehodlal ho tu nechat.

Drema
Kolem dohasínaly poslední chvilky boje – Drema svým útokem kostlivce zaskočila a než se stihl otočit, už ji měl v zádech. Kosti zachrastily, zalupaly a pár jich odpadlo na zem… ale kostlivec se ještě pořád držel na nohách a ohnal se mečem nazpět, přičemž vydal tak děsivý skřek, že to Dremě rezonovalo až do morku kostí.

Mimo herně:
Útok proti Dremě (zbývající hp 10)
Bartimeus hodil/a 4d6 a součet kostek je 14:
5, 2, 4, 3

Raquel
Když pirátka oslovila kostlivce jako špínu, příšerák se otočil a probodl ji pohledem… respektive prázdnými očními jamkami. Mít obočí, jistě by mu teď poskočilo výš. Nicméně zabralo to – přestal si všímat svého původního cíle a vyrazil do protiútoku.

Mimo herně:
útok (hp 3)
Bartimeus hodil/a 2d6 a součet kostek je 10:
4, 6


Všichni
Jakmile bylo po boji, podzemím se rozlehlo ticho. Takový ten nepříjemný, zlověstný typ ticha, z nějž běhá mráz po zádech a který nevěstí nic dobrého. „Měli bychom odtud zmizet, než přijdou další…,“ sykl Bart tiše s uslzenou tváří, tisknouce na sebe bezvládnou hromádku zrzavých chlupů. Problém byl ten, že během boje všichni ztratili představu o tom, kudy sem vlastně přišli a jak pokračovat – ocitli se totiž v menším jeskynním komplexu plném výklenků a stínů, které mátly i trénované oči zaklínačky. Čaroděj nad jejich hlavami znovu nechal levitovat světelnou kouličku, ale ta pochopitelně nezvládala osvětlit úplně celý prostor kolem.

Mimo herně:
Bart smysly 2
Bartimeus hodil/a 2d6 a součet kostek je 7:
4, 3

Poprosím všechny, co se vrhli do boje, o hod na konstituci. Pak bych doporučila hod na smysly, zbytek je na vás.
Další post v úterý večír!
PODOBY | +
Obrázek
Vzhledově nejvíc upravená podoba, hlavně co se tváře týče.
Platí do konce jednorožčího eventu.
Obrázek
Bartova vylepšená hezounková podoba, pod kterou je hledaný.
Obrázek
Obyčejná, ani špetkou magie nevylepšená podoba, používaná doma v Toussaintu a na Bílém Bardovi.
Obrázek
Lehce poupravená původní podoba, v které se pohybuje na Severu.
Platí po skončení jednorožčího eventu.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 136
Registrován: 28 pro 2018, 18:31

Re: QUEST: V nouzi poznáš přítele

Příspěvek od Bibiana » 01 črc 2019, 10:22

Bibiana tušila Bartovo rozpoložení. I odhadovala, že se bude chtít čaroděj velice efektivně pomstít, avšak nedokázala nečinně přihlížet, zatímco ostatní se probíjeli z této šlamastiky ven. Proto, vědoma si hrozícího nebezpečí z ruk rozlíceného čaroděje, se i tak vrhla na nevinná koťátka vraždícího kostlivce.
Ostré hrany mečů se do sebe zakously, jen to za řinčivých zvuků zajiskřilo, a už se přihnala Nemesis v podobě ztělesnění malého slunka. Zaklínačka byla připravená hbitě uskočit stranou těsně před tím, než by kostru (i jí) magická střela zasáhla, neb nepředpokládala, že by se Bart obtěžoval přesným mířením.
A hle, on se obtěžoval. Zaklínačka přesto instinktivně uskočila a už jen obdivně sledovala, jak vybělené kosti uhelnatí v prach.
Nebýt mrtvého Nádivky, určitě by si nenechala pár uznalých poznámek od cesty. Nyní se ale slov zdržela.
Ani se nesnažila čaroděje z prožívaného zármutku rozptýlit. Jakákoliv slova by vyzněla prázdně a plytce. Navíc, každý měl právo na truchlení po ztrátě někoho vzácného, a ne, aby mu hned na ramenou přistála salva otřepaných frází.

"Není ti nic?" Přiskočila Bibi k Rokytce, neb si byla jistá, že i na ní se jeden z těch prudičů vrhnul. "Těmhle už by ses do šlach nezakousla."
Zběžně obhlídla i Miri, ale té pro změnu přispěchala na pomoc Raquel. A ani jedna z žen nejevily známky vážných zranění.

"Jo, nejlepší odsud hned zmizet," přitakala zaklínačka čaroději. Jenže, kudy? Nedokázala pořádně ani určit směr, kudy sem přišli. Natož ten, k němuž se tak lítě probojovávali.
"Těžko říct, ale kam," stanula přemýšlivě vedle Barta. "V těhle případech je údajně nejlepší jít rovnou za nosem," pousmála se a nasála do nosíku vzduch.
A než se vydala na další prohledání bludiště a odhadování kudy, aniž by se na zrzka podívala, letmo, avšak pevně mu stiskla rameno.

Mimo herně:
Konstituce (2 - hodnota na začátku questu)
Bibiana hodil/a 2d6 a součet kostek je 11:
6, 5

Smysly (5 = 3 + 2 elixír)
Bibiana hodil/a 5d6 a součet kostek je 19:
6, 3, 6, 3, 1

Inteligence (2) + Informovanost (2) - třeba zkušenosti a informace z minulosti dokáže napasovat i na nynější svízelnou situaci
Bibiana hodil/a 4d6 a součet kostek je 13:
6, 3, 3, 1

***Soundtrack***

Aktivita: na pohodu, nikam nechvátáme :B dost možné nečekané výpadky díky reálnému životu

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 29
Registrován: 29 kvě 2019, 14:40

Re: QUEST: V nouzi poznáš přítele

Příspěvek od Raquel » 02 črc 2019, 10:45

Tenhle byl první, který se nerozpadl po prvním kole a tak Raquel musela ještě jednou seknout svou šavličkou. Podívala se na ženu, pro kterou si kostík šel. "V pořádku?" zeptala se a uklidili šavli zas zpět do pouzdra.
Ostatní měli pravdu, měli by rychle vypadnout, ale kudy. To byla celkem zajímavá otázka. Jenže zaklínačka jí rozlouskla. Jít přímo za nosem byl vlastně dobrý plán. Nebo možná nebyl, ale rozhodla to ona a jelikož spolu zatím všichni tahali za jeden provaz tak s tím ani Raquel neměla problém a vlastně tohle byla celkem sranda no až na to kotě toho byla škoda, ale co čaroděj si určitě na té farmě toho známého sežene nové, kdyby chtěl. Plánovala jít hned za zaklínačkou, která viděla určitě lépe než ona. Držela se tedy ve předu, aby jí když tak neunikla žádná sranda jako byla tahle ta.

Mimo herně:
Tělesná konstituce 2
Raquel hodil/a 2d6 a součet kostek je 10:
5, 5

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 141
Registrován: 28 bře 2018, 11:04

Re: QUEST: V nouzi poznáš přítele

Příspěvek od Drema » 02 črc 2019, 17:43

Kostlivci s nimiž Drema bojovala, museli i před smrtí být životaschopní jedinci. Zůstávali stát, vraceli jí útoky ze zálohy, po nichž by se kde jaká holota už dávno rozsypala na kusy. Výpad mečem doprovázený výkřikem druhého kostlivce mohl probouzet větší strach, než neohrabané kopí. Drema si nicméně udržela morální převahu. Když svého protivníka přetáhnete tesákem přes záda, zpravidla se jeho odvetného útoku tolik nebojíte. Kostlivec se na ni nemohl vrhnout rychlji než Drema přijme pro svůj boj obvyklé defenzivní opatření – rychlý úkrok.

Mimo herně:
Obrana proti kostlivci č. 3 s mečem
Obratnost: 3. Boj loveckým tesákem: 3
Drema hodil/a 6d6 a součet kostek je 21:
4, 2, 6, 1, 6, 2


Být neustále v pohybu je v šermu nejjistější způsob obrany. Váš soupeř musí svoje útoky vést snaživěji a vy máte mnohem větší prostor k útokům vlastním. Dremě manévrování v soubojích doposud vycházelo. Druhý kostlivec seknul do míst, kde se Drema před tím necházela, jenomže byl prostě krátký. Drema stála mimo dosah a protože kostlivec promáchul, mohla si zvolit kam zaútočí. Při druhém výpadu se jejich zbraně střetly na půl cesty vzduchem. Pak kostlivec Dremu znovu minul, zatím co Dremina čepel po předchozí zkušenosti znovu mířila na kostlivcovu hlavu.

Mimo herně:
Útok na kostlivce č. 3 s mečem
Obratnost: 3. Boj loveckým tesákem: 3
Drema hodil/a 6d6 a součet kostek je 21:
5, 3, 1, 3, 3, 6


Mimo herně:
Tělesná konstituce: 2
Drema hodil/a 2d6 a součet kostek je 4:
1, 3


Ze souboje se dvěma kostlivci Drema vyšla nejlépe, jak mohla. Tj. vyšla z něj jako vítěz. V boji neutrpěla žádné vážnější zranění, i když se nedokázala vyhnout nepsanému zákonu, že boj těsně po potlačené bolesti hlavy, nikomu sil nepřidá. Spíše naopak. Vícero podobných bojůvek už by ve zdraví přestát nemusela. O důvod navíc, proč nemělo o záměru pokračovat v úprku, smysl diskutovat. Rokytce Drema věnovala trochu unavený úsměv. Pozorně si prohlédla, zda ji kostlivcův útok neuškodil. Naštěstí upoutala kostlivcovu pozornost dost brzy na to, aby stihnul zaútočit pořádně.
„Nějak moc družné kostry. Ale tykat si s nimi asi není dobrý nápad,“ poznamenala Drema v duchu sarkastického žertu.
V lese, kde byla Drema ve svém živlu, by snadno našla body, podle nichž by se dalo zorientovat. Jistý orientační smysl měla. Nicméně ve výhodě byla spíše zaklínačka se svými ostrými smysly.
„Musíme hledat světlo a proudící vzduch,“ uvažovala nahlas o náznacích postupů správným směrem. Samozřejmě závan čerstvého vzduchu ucítí, až pokud se dostanou blíže východu z podzemního bludiště. Do té doby se musí chránit před dalším nebezpečím. Drema zaklínačce přenechala místo na čele skupinky. Ona šla jako poslední. Přesunula se za ostatní, odkud mohla krýt jejich záda, před potvorami vynořivšími se z nečekaného směru.

Mimo herně:
Smysly: 2, Všímavost: 2.
Drema hodil/a 4d6 a součet kostek je 15:
4, 6, 4, 1


Mimo herně:
Inteligence: 2
Drema hodil/a 2d6 a součet kostek je 8:
3, 5
Naposledy upravil Drema dne 02 črc 2019, 19:36, celkově upraveno 1
Drema
Toulavá a nezávislá dívka původem z rytířského stavu.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 22
Registrován: 19 bře 2019, 18:14

Re: QUEST: V nouzi poznáš přítele

Příspěvek od Mirjam » 02 črc 2019, 18:56

Přestože pisatelka tak trochu v tom teple umřela, naštěstí se to samé nedalo říct o Mirjam, a to díky včasnému zásahu jejích milých spoluvězňů. Ono totiž Mirjam spíš šlo takové to trávení na dálku než osobní kontakt, takže teď jí pirátka vysloveně zachránila zadek, co si budem. „Díky,“ pronesla vděčně, „žádné škody.“ Třeba příště už tak neztuhne a bude moct laskavost oplatit… i když asi bylo lepší se na to nespoléhat. Beze ztrát se ovšem jejich skupinka bohužel tak úplně neobešla, za všechny si to vybral jejich zvířecí zachránce. Mirjam se zatvářila rozmrzele, protože tohle nebylo fér a naprosto chápala, že tu čaroděj svého mazlíčka nechtěl nechat. Každopádně navzdory této události bylo záhodno pokračovat, protože nájezd dalších kostlivců by si nepřál asi nikdo. „Třeba už další nepřijdou… třeba přijde něco horšího,“ nadhodila rádoby rozmarně na odlehčení atmosféry, ačkoliv to zrovna nehrozilo. Vždyť měla sama obavu, co by se na ně z nějakého dalšího stínu mohlo vyřítit. A přestože se očím zaklínačky vyrovnat nemohla, minimálně se mohla rozhlédnout, co kdyby náhodou.

Mimo herně:
Smysly 1 + všímavost 1
Mirjam hodil/a 2d6 a součet kostek je 9:
3, 6

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 69
Registrován: 20 črc 2018, 12:41

Re: QUEST: V nouzi poznáš přítele

Příspěvek od Rokytka » 03 črc 2019, 12:09

Na poklidnou cestu podzemím to zrovna nevypadlo, protože jim po pár krocích přišla do cesty skupinka nepřátelských kostlivců. "Takový klišé," nechala všechny přítomné vyslechnout si její kritiku a pak se už jen bokem šťourala v nose (jen pomyslně, je přece slušně vychovaná) a poskytovala bojujícím svou podporu. Tím, že komandovala. Je i ty na smrt vyhublý obludky.
Nakonec to vypadalo tak, že si jeden z nich usmyslel, že ji umlčí, ale dřív než hobitka stihla zvednout hůl a ukázat mu, že není žádná bábovka, postavila se do cesty jedna z těch holek a o zábavu ji připravila. Jen si cosi zabručela do vlasů a zvedla pohled k Bibi, která sršela vtipem. Kněžka se neubránila mírnému úsměvu, což bylo dneska asi prvně, ale mohla se i plést. "Bez šlach to nejni vono," odkývala to a ohlédla se po čarodějníkovi, který ronil slzy nad mrtvou kočkou. Moc pochopení pro to neměla, ale tentokráte vyškrábla trochu toho taktu, co jí zůstal pod nehty a bez komentáře se rozhlédla po přítomných, jestli třeba někdo nepotřebuje zaplácnout nějaký bebino mastí. Nekromancii neovládala, aby mohla pomoct s tím chlupatým problémem a asi by na to ani energii plácat nechtěla.


Mimo herně:
Smysly
Zenn hodil/a 2d6 a součet kostek je 3:
2, 1

PředchozíDalší

Zpět na Archiv

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků