Ahura Ghulam

Herní karty všech aktivních i neaktivních postav ve hře.
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 54
Registrován: 18 pro 2021, 14:44

Ahura Ghulam

Příspěvek od Ahura » 20 pro 2021, 00:14

Obrázek

Jméno: Ahura Ghulam
Rasa: Člověk, zerrikánka
Povolání: Zaklínačka, škola mantikory
Věk a/nebo datum narození: rok 1255 / zima, 22let

Vzhled:
Sto osmdesát centimetrů vysoká, mladá žena. Díky rovným zádům a hrdému držení těla vypadá o několik centimetrů vyšší. Má šlachovitou postavu typickou pro zerrikánské válečnice, plná prsa, útlejší pas, široké boky.

Její kůže, tmavá jako karamel, je posetá tetováním a jizvami. Stáří tetování se dá rozeznat podle pigmentace, ta starší postupem času splývají s její kůži, ta nová na její kůži září.
Nejnovější tetování má pod očima, dva oblouky s paprsky, které si nechala udělat, když se přidala ke klanu Ghulam.

Její obličej se nedá popsat jako krásný či půvabný. Má ostře řezané lícní kosti, plné rty a na bradě končí jedno z tetování. Přes široký nos, celou pravou tvář až skoro k uchu se táhne stará jizva. Samostatnou kapitolou jsou její kočičí oči, tolik typické pro zaklínače. Vlasy má spletené do copánků a v každém uchu zlatou náušnici.

Chodí oblékaná v lehké až středně těžké zbroji, kombinace kůže a kovových šupin. Její výzbroj tvoří dvojice zerrikánských šavlí, zerrikánský jezdecký luk a tesák u pasu. Zdobí se šperky, od tenkých zlatých řetízků počínaje, po masivní, z opracovaných či surových kamenů konče. Mezi změtí korálků a řetízků se houpe kovový medailon se symbolem připomínající osten škorpiona.

Pohybuje se ladně a plynule, její chůze vypadá jako krok šelmy. Její styl boje připomíná tanec, víc než na hrubou sílu spoléhá na rychlost a obratnost.

Povaha:
Ahura má několik tváří, tu jednu, pro cizáky z venčí, kdy se usmívá jen velice málo, a ten kdo ji potkal ji popsal všelijak, jen asi nikdo nepoužil slova jako milá, laskavá, nebo přívětivá. Když mluví, je cynická a příkrá. Protože takové vyjadřování nedá příliš práce se skládáním vět v té seveřanské hatmatilce.

Druhá tvář je určena pro Zerrikánce, přátelé a její “rodinu”, to ledová bariéra padá a dívka je družná a srdečná, ráda nabídne pomocnou ruku a má srdce na dlani.

Další tvář patří těm, kteří ji zradí, oklamou, či zkouší nějak využívat. To se z Ahury stává opravdu krutá a pomstychtivá bytost. Stejně jako tehdy, když někdo vztáhne ruku na Busaraje.

A poslední je její tvář, kterou nasazuje v boji, soustředěná, přemýšlivá a v jejím pohledu uvidíte, že si to opravdu užívá. Kočičí oči se ji lesknou, protože ona žije bojem. Nezřídka vyvolala konflikt jen proto, aby se poprala.Je velice soutěživá, a k přátelskému souboji otevřená, vidí v tom příležitost se zdokonalit.

Historie:
Narodila se jako první dcera, po šesti chlapcích do rodiny kněžky Zerrikantermenta. Rodinná tradice velela prvorozenou dceru odevzdat zaklínačskému výcviku. Proto Ahuru ve věku osmi let, matka Ma´at předala potulné zaklínačce Shirat.

Nebyla to nejvhodnější léta k započetí zaklínačské kariéry, škola manticory byla v úpadku, těch několik přeživších bylo roztroušených po celé Zerrikánii a s nimi i celé zaklínačské učení. Její přerod v zaklínačku se proto vlekl a probíhal tak nějak za pochodu a vlastně i proto nepřišla moc do kontaktu s jinými zerrikánskými zaklínači.Stejně tak nebylo moc důvodů k návštěvě zaklínačských pevností, nebo spíše to co z jejich zašlé slávy zbývalo, a tak je navštívila jen párkrát za svůj život.

Ahura putovala s Shirat napříč zemí a Shirat ji předávala svou moudrost a cepovala ji v boji. Zkrátka učila ji všemu, co jako budoucí zaklínačka potřebovala. Jak Ahuřino tělo výcvikem sílilo, dopovala ji Shirat různými bylinami a lektvary, aby její tělo připravila na mutace, které ji čekaly. Zkouška trav nakonec nepřinesla takové výsledky, jak by se dalo očekávat, tělo zocelené tvrdým výcvikem už příliš neposílila, jen zostřila smysly, posílila regeneraci a odolnost proti toxinům, jak je pro zaklínače typické. Na druhou stranu Ahura ji ustála bez nějaké vážnější fyzické i mentální újmy.

Samostatnou zaklínačkou se Ahura stala někdy v šestnáctém až sedmnáctém roce života. Tou dobou už mezi ní a Shirat panovalo z části přátelské, z části mateřské pouto. A jejich cesty se ani po dokončení výcviku nerozdělily.
Rozdělení přišlo, až když si nerozlučnou dvojici najal Busaraj se zbytky svého kmene, aby je doprovázely skrz poušť Korath až na hranice Nilfgaardu. Během dlouhé poutě vzniklo mezi Ahurou a Busarajem něco víc než přátelství a Ahura se rozhodla po jeho boku pokračovat do severních království. S Shirat se na hranici Nilfgaardu rozloučila.

Po nějaké době společného putování ji Buova kompanie přeživších přijala za svou a Ahura si nechala pod oči vytetovat tradiční symbol Ghulamů.

Víra:
Po vzoru své matky má v úctě Zerrikantermenta, a celý dračí panteon, ale nijak aktivně se do uctívání nepouští, pouze se občas připojí k některému z rituálů, které provádí Busaraj a jeho družina.

Loajalita:
Busaraj - muž, který je pro ni vzorem, druhem a rovnocenným partnerem, dala si za cíl jej ochránit za cenu vlastního života.

Shirat - jediná rodina a opravdová přítelkyně, kterou Ahura má, považuje ji za svou matku, tu pravou úplně vytěsnila.

Kmen Ghulam - rodina Busaraje, která ji přijala mezi sebe s otevřenou náručí a tím prolomila i její tvrdou skořápku. Před nimi je naprosto jiná, než mezi cizáky, kteří hovoří tím divným jazykem, kterému moc dobře nerozumí.

Škola manticory - Každý zaklínač z této školy je její bratr, pokud se nechová jako kretén a neurazí ji či její blízké.

Schopnosti:
Primární:
Konstituce: 2
Obratnost: 3
Zručnost: 1
Sila: 1
Smysly: 2
Vůle: 2
Sekundární:
Boj se zbraní (Šavle): 3
Boj se zbraní (Luk): 1
Boj se zbraní (Bezezbraně): 1
Léčení:1
Jezdectví: 2
Péče o zvířata: 1
Akrobacie: 1
Lov: 2
Všímavost: 2
Přesvědčivost:1
Vůdčí schop.:1
Alchymie: 2 + T
Zaklínačská znamení: 2
Jazyky:
Zerrikánsky: rodná řeč
Obecná řeč: 2
Talent:
Alchymie

Speciální inventář:
Výstroj a výzbroj | +
Zaklínačský medailon se symbolem mantikory
Dvojice zerrikánských zaklínačských šavlí (ilustrační obrázek)
Zerrikánský jezdecký luk (ilustrační obrázek)
Zbroj (ilustrační obrázek)
Tesák
Základní tábornické vybavení
Alchymistická výbava | +
Zerrikánská cestovní aparatura
Flakonky na různé lektvary, elixíry a oleje
Sáčky, flakonky a krabičky na ingredience
Kožený bandalír na připravené flakony a petardy

Ahuřin kůň:
Kostky: 5d6 (vygenerováno v Aréně)

Černá zerrikánská kobyla jménem Nazira, nebo taky mrcha nenažraná, čubka a netvor. Kobyla, kterou má od útlého dětství a byla darem od Shiran. Je to svéhlavé zvíře, které na svém hřbetě nesnese nikoho jiného než Ahuru, a i ji, i po těch letech, párkrát vyhodila ze sedla, když zrovna neměla svůj den.

Ale v boji Ahuru nikdy nenechala ve štychu, protože jízdní boj je jedním z pilířů školy mantikory. Od mala je mezi koněm a jezdkyní budováno pouto, koně jsou na boj trénování a stejně tak cvičeni tak, aby zachovali klid v přítomnosti různých monster.

Nazira | +
Obrázek

Známé postavy:
Busaraji Ghulam
Luca - Ohněm proti ohni, postarala se o ni ve felčarském stanu později se potkaly v Broňovicích, kde prohodily pár vět.
Niara - Ohněm proti ohni, zerrikánská dívka, pomáhala u její operace a později se o ni starala, byla ve stejném stanu jako Luca.
Yarqued - Ohněm proti ohni, iniciátor záchranných operací, zerrikánci pod ním fungovali, Ahura ho má ve velké úctě.
Caemilla - Ohněm proti ohni, Qur morka, která si hloupě otevírala ústa při vynášení verdiktu nad elfkou.
Bragg - Divný zaklínač školy medvěda, ze kterého nedostala kloudné slovo, když se snažila zjistit jakou látkou se přiotrávil jeho kumpán.

Historie úprav:
13. Prosinec 2022 - doplněny známé postavy.
13. Prosinec 2022 - rozděleny body za Mabon ( zde )
2. Října 2022 - rozděleny body za event Ohněm proti ohni (zde )
28. Červenec 2022 - rozděleny volné body (zde )
20. Prosinec 2021 - doplněn hod na určení statistik (počtu kostek) pro koně
Naposledy upravil Ahura dne 13 pro 2022, 19:44, celkově upraveno 10

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 500
Registrován: 16 úno 2016, 22:48

Re: Ahura Ghulam

Příspěvek od Sygnia » 20 pro 2021, 09:16

Hezká karta, vítej!

SCHVÁLENO
20.12.2021

Vítej ve hře!

Další postavy: Leama

Obrázek

Obrázek

Pro postavu:

Za hraní s vypravěčem:

Celofórové eventy:
Obrázek
Ohněm proti ohni
listopad 2021 - říjen 2022



Svátky:
Obrázek
Belleteyn
Obrázek
Mabon


Zpět na Kartotéka přijatých postav

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků