Dryamir

Postavu lze v případě zájmu původního hráče obnovit.
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 38
Registrován: 09 zář 2020, 14:31

Dryamir

Příspěvek od Dryamir » 09 zář 2020, 20:48

Jméno: Dryamir
Rasa: Člověk
Povolání: Žoldák
Věk a/nebo datum narození: 29
Vzhled | +
Vysoký, urostlejší postavy s dlouhými světlejšími blond/hnědými vlasy a hnědými oči. Místo dlouhého vousu má strniště s menší bradkou. Má širokou hruď s širokými rameny, postava do písmena "V". Nicméně to není žádný nemotorný hromotluk. Není to žádný velký svalovec, ale je vidět, že má velice pevné tělo z neustálé každodenní práce. Úsměv má příjemný a přátelský. Nemá na sobě žádné jizvy, jako je často mívají ostřílení žoldáci, možná i proto, že si toho tolik ještě nezažil. Vlasy má kolem spánku vyholené, ale jinak dlouhé do půle zad. Často je z praktických důvodů nosí sepnuté do jednoduchého ohonu. Nosí často kazajku s koženými řemeny a volnějšími kalhotami. Dlouhý meč na zádech v kožené pochvě. Ramena a holeně mu kryjí jednoduché chrániče z tvrzené kůže. Je zastáncem lehčí zbroje, která ho tolik neomezuje v pohybu.


Povaha | +
Klidné a přátelské nálady. Často se až příliš zamýšlí nad životem, což hravě zapudí pár korbelů dobrého piva nebo medoviny. Radši nejprve myslí a pak vytahuje meč. Ačkoli je žoldák, nevyhledává konflikty jen tak. Řídí se vlastním osobním kodexem, protože nechce žít z krvavých peněz. Má smysl pro spravedlnost a čest. Nechce být ten, který žije díky utrpení druhých. Rád se druží, ale není podlézavý. Jeho slabinou jsou ženy, do který se snadno zakouká a díky tomu se před nimi cítí občas nesmělý. I přes trochu filozofický charakter dokáže rázným tónem naznačit, že už bylo dost řečí a na řadu přichází činy. Jednoznačné kladná postava, která se ale částečně řídí vlastním morálním kodexem.


Víra: Nespoléhá se na bohy, spoléhá se na sebe a vlastní činy

Schopnosti a dovednosti:
Tělesná konstituce - 1
Sílá - 2
Obratnost - 1
Zručnost - 1
Smysly - 1
Charisma - 1
Jazyky: Obecná řeč
Gramotnost - 2
Plavání - 1
Řemeslo: Kovářství (1)
Umění: Zpěv (1)
Boj se zbraní: Obouruční meč (1+1 [talent])
Boj beze zbraně: 1
Všímavost: 1
Jezdectví: 1
Přesvědčivost: 1
Diplomacie: 1

Talent: Obouruční meč

Historie a rodina | +
Vyrůstal v Kaedwenském království ve vesnici nedaleko hlavního města. Otec kovář, matka obdělávala pole. Neměli se úplně špatně. Dryamir často koukal otci pod ruku, ale nikdy se nedostal k experimentování s kladivem, jelikož byl otec neustále vytížen zakázkami, ať už opravou místních nástrojů nebo zbrojením armády. Ačkoli se Dryamir k řemeslu tolik nedostal, chtěl ovládat alespoň umění meče. Často trénoval s kamarády a už jako dítě si hrál na šermíře. Do učení k mistrovi nikdy nevstoupil, ale bedlivě pozoroval procházející vojáky, kteří mu čas od času ukázali pár technik. Obouruční zbraň byla jeho nejoblíbenější, protože byla prostě velká. A ten kdo má velkou zbraň má i velkou moc - mezi klukama byl frajer a na slečny chtěl udělat dojem.
Svět, který tvořily hranice vesnice se s rostoucím věkem stále zmenšoval a šedivěl. Dryamir sice byl svým rodičům nápomocen, ale nemohl u nich zůstávat pořád. Vždycky se chtěl podívat do světa, za hranice vesnice, za hranice království. Zároveň chtěl ale pomáhat druhým. Tak spojil příjemné s užitečným. Jako poslední dar otce synovi dostal obouruční meč, který si měl původně vyzvednout jeden voják, ale nikdy se nedostavil. Řekl si, že ho bude užívat dobře a nedovolí, aby jeho zbraň pošpinila jeho jméno. Nedokázal si představit, že by dělal celý život jenom jednu činnost jako jeho otec nebo matka. Chtěl dělat tak trochu všechno. Rozhodl se nabídnout své šermířské služby jako žoldák pro různé potřeby měst, hostinců, karavan nebo lidí v nouzi. S písní na rtech a mečem přes rameno se pak vydal po cestě k dalšímu nejbližšímu rozcestí.

Speciální inventář:

Loajalita:
Sice království Kaedwen je jeho domovem, ale spoléhá spíše sám na sebe a své blízké.

Známé postavy:
Erwynth - Seznámení a sblížení na Lammasu

Editace karty:
20. září - doplnění postavy Erwynth do známých postav + změna loajality, přidány spoilery pro lepší orientaci

Odehrané questy:
Naposledy upravil Dryamir dne 20 zář 2020, 22:03, celkově upraveno 3
Každá mince má dvě strany. Příliš mnoho škodí, ať už dobrého či špatného.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 477
Registrován: 09 bře 2018, 23:45

Re: Dryamir

Příspěvek od Quitana » 09 zář 2020, 22:18

Nemám s kartou žádný problém, splňuje to vše potřebné. Jen mě trochu zarazila ta matka s obděláváním polí, když byl otec kovář =D

Na ten nerozdělený bod si byl už upozorněn, jak jsem slyšela, ale pro jistotu dám vědět ještě přímo sem buď si ho ještě někam přihoď nebo si ho napiš jako nerozdělený do profilu. Tímto tě i požádám, ať si zapíšeš vlastnosti přímo i do karty.

SCHVÁLENO
9.9.2020


Obrázek

Obrázek
Pro hráče:

Za věrnost:

9.3.2021



Pro postavu:

Za hraní s vypravěčem:

Svátky:
Obrázek
Lammas
Kraxs
Fenek /Pes
Pískově zbarvený tvor velmi podobný malé lišce, s namodralými až tyrkysovými nádechy mezi pískovými chloupky, bledě modré blesky z dřívějších dob na čele a každé noze zepředu, tmavě modrá až lehce našedivělá očiska, pocitová a emoční komunikace.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 38
Registrován: 09 zář 2020, 14:31

Re: Dryamir

Příspěvek od Dryamir » 10 zář 2020, 06:08

Děkuji za přijetí, bod doplněn do "jezdectví". Ano, tvrdě pracující lid :biggrin: Pokud je tam ale nesoulad, mohu opravit
Každá mince má dvě strany. Příliš mnoho škodí, ať už dobrého či špatného.


Zpět na Neaktivní postavy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků