Nathaniel

Postavu lze v případě zájmu původního hráče obnovit.
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 61
Registrován: 21 bře 2018, 23:51

Nathaniel

Příspěvek od Nathaniel » 22 bře 2018, 01:13

Jméno: Nathaniel Airneánach //// Nathaniel Blas Craic /// Nathaniel van der Everild /// Původně pravděpodobně Netan'el
Rasa: Vyšší upír
Povolání: Lovec příšer... šperkař... podle nálady
Věk: těžko určitelné
Vira: Pokud může upír v něco věřit, tak možná v to, že se jednoho dne vrátí domů.
Loajalita: on sám, jeho druh


Povaha: Víc než vše je povýšený, hrdý a egoista. Hlavní věc, co musí člověk pochopit je to, že Nathaniel není zlý. Jen dosud nepochopil, proč se lidé o cokoli snaží se svými dvaceti, čtyřiceti lety života. V jeho životě se několikrát vystřídalo období, když nepokládal jakoukoli cenu životu jiných ras a období, ve kterém si jich snažil všímat méně. Dokonce se mezi ně vmísit a pokusit se žít. I když si užívá strach a zoufalství svých obětí, když už se rozhodne zabíjet, najde si důvod. Lítost však necítí.

V nejhorších časech se ale krutě bavil tím, že provokoval příšeru za příšerou, aby útočily na lidské osady, popřípadě sám napadal lidi, jen aby se v rouchu zachránce objevil a místo toho zla zbavil. Nechtěl úmyslně lidi zabíjet, ale ani se nestaral v případě, že se to stalo. Ve všech směrech se ale dal popsat, jako alkoholik. Jakmile se jednou napil, nedokázal přestat a pokračoval i z dalších „nádob“. Neviděl rozdíl mezi tím, když člověk zemřel mladý či starý, pro něj to bylo stejné. Jeho krvežíznivost ale později vyústila ve vraždění celých malých vesniček přes jedinou noc. Ze začátku kvůli tomu, aby se napil, nedokázal se ale kontrolovat a po chvíli už to bylo jen zabíjení, aby prolil víc a víc krve.

Po několika pokusech o reformu jinou osobou se to nakonec rozhodl udělat sám. Po dlouhém rozmýšlení samotě došel k názoru, že by se měl lidskou podstatu pokusit pochopit a abstinovat od pití. Rozhodl se, že vztáhne ruku jen na ty, kteří vykonají zlo na jiných.

Ke svému jedinému příteli byl oddaný a obětavý, vzhledem k tomu, že se o pomoc neprosil, ale prostě ji dostal. Stejně tak se chová k lidem, kteří pro něj něco udělají jen z dobroty srdce. Tedy k normálním lidem až v posledním období svého života, kdy se rozhodl na věci dívat jinak, než přes povýšené brýle.

Pokud hřeší na něco, je to jeho arogance a samolibost až do bodu zranitelnosti, kdy zatímco se pase svým úspěchem, přestane být ve střehu. Jednou i tak, že na něj zvládl zaútočit domněle vyřízený čert. Ví, že si to může dovolit, protože je co je.

Nesnaží si dělat známosti mezi lidmi, neboť ti mají sklony k tomu poměrně rychle umírat. U elfů, trpaslíků a gnómů je to trošku jiné, ale pořád je opatrný. Prakticky nikdo mimo jeho vlastní druh nikdy nepoznal, co je vlastně zač. Až v posledních letech navazuje určitý kontakt s lidmi a i tak se snaží být mírně odtažitý, aby si na některého nezvykl.

Vzhled: Nathaniel je vyšší atletické postavy. Na člověka je vypracovaný poměrně dobře... na upíra? To je přeci jedno. Na svět se dívá pronikavýma šedomodrýma očima, které má dost často přivřené, jakoby vypadal že by měl každou chvíli usnout a vězte... pokud je má plně otevřené, něco ho velmi zajímá. Pokud se podíváte lépe, zjistíte, že má pravé oko o kousek přivřenější, než to druhé.
Dá se říct, že má u žen velký úspěch a to ať už udržuje hnědé vlasy i vousy krátké, tak pokud se nechá zarůst, jako ostrovan ze Skellige.

Historie:

Začátky | +
Říct, že je Nathaniel starý není úplně jisté. Ačkoli jeho lety, krví a vězněním ztrápená mysl sama neví, jestli na tomto světě kráčel při Konjunkci Sfér, či ne, ale spíše ne. Nikdy úplně nechápal, proč se nerozhodli ovládnout tento svět a zotročit lidi, elfy a další nižší rasy. A podle toho se k nim také tak choval. Ne, že by byl krutý, ale vnímal je stejně, jako lidé vnímají zvířata…. když měl hlad, tak se najedl.

Dlouhou dobu cestoval ze strany na stranu tehdy jednotlivých království jihu a bavil se. Ze začátku jen lovil co ho napadlo, příšery i lidi. To, že se ho ale lidé děsili… nebo spíše té temnoty a neznáma ho uspokojovalo jen částečně. Tehdy dostal nápad hrát to na obě strany. Vybral si vesnici, kterou sužovali příšery a úmyslně jednu po druhé vyprovokoval, aby na vesnici útočili. Zpočátku příšeru vyprovokoval a poté co nejrychleji zabil. Mohl si tak užívat pohostinství. Snažil se ale zároveň držet stranou, aby nikdo neodhalil, co vlastně je. Postupně ale nechával příšery terorizovat lidi déle a déle, jen je odstrašil a klidně i několik dni předstíral lov jen, aby ve formě kouře, či úplně potají terorizoval vesnici spolu s monstry.
Pocit, když dával lidem tolik naděje, jen aby je později uvalil do většího zoufalství, než byli před tím. Dařilo se mu to hned několik let.

Co si tenkrát neuvědomoval bylo to, že tahle jeho krvavá cesta nemůže trvat věčně. Nakonec jej dostihl jeden z jeho vlastních. Tehdy zjistil, že iluze o jeho vlastní neporazitelnosti byla opravdu jen iluze. Měl štěstí, že narazil na starostlivějšího z Vyšších Upírů a měl na výběr, buďto trest, nebo pokusit se napravit. Vybral si to druhé a získal učitele. Aleister Demetrius Lothaine musel několik dalších let projevovat velkou dávku trpělivosti, aby kontroloval Nathanielovu krvežíznivost a pohrdání lidmi.


Mentor | +
Cestovali z míst Nilfgaardského knížectví až na sever. Postupně sledoval, jak se k sobě lidé chovají příšerně. Vraždy, upalování a nenávist. Pořádně to nechápal, spolu s hromadou lží a podvádění. I přes snahu jeho učitele tohle ještě víc shazovalo lidskou rasu, jako podřadnou. Elfy, trpaslíky a půlčíky nepovažoval za nic lepšího. Jen možná gnómy svým způsobem ignoroval.

Jednoho dne Aleister vyrazil pryč beze slova. Nathaniel ho ale zvládl stopovat poměrně obstojně, než svého učitele dohnal. Tehdy zjistil, co se vlastně stane, když jeden Vyšší Upír vezme život druhému. Aleister byl pověřen jednoho takového najít a Anathemu neutralizovat.

Na své straně měli jak překvapení, tak početní převahu, ale vzhledem k lidským způsobům šlo i tak o velmi krvavou a dlouhou bitvu. Tehdy ztratil určitou iluzi o svém mentorovi a také viděl a cítil samotný akt, kterým se z upíra stane Anathema.

Následující období úplně nevěděl, kdo z nich má hlídat koho. Aleisterse opíjel alkoholem a vyhledával pochybnější společnost, i když jeho nikdo nelovil, udělal jen to o co jej požádali starší. Trvalo několik let, než z něj dostal, co sužuje jeho mysl. Zabít upíra měli až, jako poslední možnost. Měli ho porazit, zajmout a odsoudit k nesčetným létům trestu. Rozhodl však opačně. Tehdy Nathaniela znal již několik dekád a byli dobří přátelé, mimo vztah student – učitel. Nešlo o spravedlnost, ale pomstu za někoho, kdo byl Aleisterovi blízký.

O několik let později se rozhodli jít každý svojí cestou. Ačkoli Nathaniel stále viděl ostatní rasy, jako zbytečné a sloužící jen jednomu účelu, pokusil se je ale pochopit tím, že se zúčastnil několika rytířských turnajů. S jeho schopnostmi nebyl problém se na ně dostat a ještě menší byl je vyhrávat. Nedá se říct, že by byl nejlepší v boji s mečem, střelbě, či jízdě na koni, ale stačila mu samotná rychlost a síla, kterou dokázal využít, aniž by vzbudil podezření. Měl vše, co potřeboval… peníze, slávu, jídlo ženy… kdy potřeboval a jak hojně chtěl. Stejně však vyhledával přítomnost vlastního druhu.


Reformace | +
Všechno to skončilo v momentě, kdy byl svědkem jednoho z pogromů na nelidi, následovaný jejich pomstou na lidech. Všechna tahle nenávist, kvůli smrti jedné elfky – Larry Dorren nechápal. To jej finálně znechutilo. V jeho očích se nevyvražďovaly dvě inteligentní rasy, ale zástupy zvířat chodily na jednu porážku za druhou. Rozhodl se to udělat za ně. Tehdy jeho řádění netrvalo dlouho. Aleister se opět vrátil a tentokrát zakročil, místo pokusu o napravení Nathaniela zavřel do klece ze stříbra, dwimmeritu a meteorické oceli, ze které neměl šanci utéct. Kdyby to nebylo dost, ukryl ho v kryptě nějaké čarodějky, kam se dalo dostat jen skrze poutný kámen. Aleister ho čas od času navštěvoval a snažil se přivést ho k rozumu, až jednoho dne přestal chodit úplně.

Trvalo více jak šedesát let samoty a tmy, než se do krypty někdo náhodou dostal. Nějaký potulný mladý zaklínač, který se rozhodl prověřit, co bylo pravdy na zvěstech o laboratoři oné čarodějky. Měl až moc soucitu, možná byl nezkušený a hlavně se jeho medailon ani nepohnul při přiblížení k vyššímu upírovi a tak nebohého muže pustil ven z klece. Nathaniel byl ale zesláblý a po dlouhé době strávené v samotě a temnotě ne úplně při smyslech. Zaklínač byl schopný poměrně schopný bojívník a Nathaniel se nikdy nedozvěděl, co se přesně po jeho dekapitaci stalo, ale laboratoř explodovala.

Během dalších téměř čtyřiceti let se regeneroval z ohořelých zbytků rozhozených po kryptě. Ze zaklínače nezbylo moc, co by mohl využít, bez zdroje krve se regeneroval velmi dlouho. A více než rok trvalo, než zjistil, jak se poutným kamenem dostat ven.


Staronový svět | +
Malátného ho našla nějaká bylinkářka, která mu pomohla vrátit se do formy. Až se jednoho dne nevrátila do chatky. Jak Nathaniel později zjistil, upálili ji nějací burani. Nathaniel v již lepším stavu lidi našel a povraždil o chvíli dříve, než se to chystalo udělat komando scoia`tael. Ti ho mezi sebe na chvíli přijali i když viděli, co je vlastně zač. Nakonec se ale vydal vlastní cestou.

V letech samoty se mu v hlavě rozležela Aleisterova slova a rozhodl se dát opět ostatním rasám šanci. Zjistil, že za „střízliva“ s tím neměl takové problémy, než když pil. Rozhodl se tedy nepít a vmísit se mezi lidi. I když se nic nezměnilo, probudil se do časů dalších pogromů a vraždění.

Zprvu se zabydlel v Koviru, relativní klid tohoto místa ho uklidňoval, ale pochopit lidi? Na to zde byl pro Nathaniela moc klid a to, že po nocích řádil na hřbitovech s Bruxami mu příliš nepomáhalo k tomu se přiblížit lidem. Dal se ale do učení u mistra šperkaře v Lan Exeteru, kde pobyl několik let.

Stále však nechápal, co žene lidi vpřed... aby vůbec něco dělali. A hlavně, proč mezi sebou stále bojují. Ne, že by se to u jeho vlastního druhu nedělo, ale násilí v rukou lidí dostávalo jiných obrátek. Vydal se proto později více na jih, když začala válka. Chtěl vidět konflikt z vícero stran.


Schopnosti a dovednosti:
(+1 = dodatečné kostky za vampirismus)

Konstituce 2+1
Síla 2+1
Obratnost 4+1
Zručnost 2
Smysly 2+1
Inteligence 1
Vůle 4
Šperkařství 2
Vampirismus 4
Gramotnost 1
Všímavost 1
Boj s beze zbraně (drápy) 3
Boj s meči 3
Jazyk upírů - mateřština
Jazyk seveřanů 2


Speciální inventář:

  • Sada postříbřených mečů a nůž
    - Delší meč má na sobě runu poskytující +2 body k hodům na boj se zbraní (event - kostky)
  • Osedlaný kůň s brašnami
  • Šperkařské vybavení
  • Kostky
Známé postavy:
  • Dorian +75
  • Saxa +30
  • Ajoyl +15
  • Samuel +5
  • Kael +1
  • Elaine +1
  • Fírean +1
  • Quitana +1
  • Zenn +1


Editace karty:

15.1.2019
Odehrané questy:

N/A


Vampirismus | +
Uspání
Obtížnost: Upír si hází na vampirismus, protihráč si hází na vůli. Očarování účinkuje, je-li hod čaroděje vyšší než hod protihráče.
Popis: Upír dočasně uvede protivníka do hlubokého magického spánku, ze kterého ho dokáže probudit pouze externí vliv (například hlasitá rána).

Hypnóza
Obtížnost: Upír si hází na vampirismus, protihráč si hází na vůli. Hypnóza účinkuje, je-li hod upíra vyšší než hod protihráče.
Popis: Jedinec pod vlivem hypnózy se ocitne v upírově moci a ochotně splní vše, co po něm upír bude žádat. Z vlivu znamení dokáže protivníka vytrhnout leknutí (nečekaným pohybem či zvukem). Zároveň si vždy zachovává pud sebezáchovy (neudělá nic, co by jej samotného mohlo ohrozit na životě a při útoku vliv znamení okamžitě opadne). Pro vytrhnutí se z očarování si musí protivník úspěšně hodit na vůli proti hodnotě 10.

Neviditelnost
Atributy: Vampirismus + Vůle
Obtížnost: 20
Popis: Učiní sesilatele neviditelným pro lidské oko. Neviditelný je však stále hmatatelný a může být snadno zviditelněn (např. posypáním moukou, přehozením látky atp).

Transformace v kouř
Atributy: Vampirismus + Vůle
Obtížnost: 25
Popis: Změní sesilatele v rudý kouř. Může tak létat a protáhnout se čímkoli, kudy by se dostal normální kouř.

Transformace v netopýra
Atributy: Vampirismus + Vůle
Obtížnost: 5 (malý netopýr) 10 (velký) 15 (zhruba lidské velikosti) Maximální velikost se rozhodne před hodem.
Popis: Změní sesilatele v netopýra velikosti závislé na vlastních schopnostech a rozhodnutí.


Transformace v upíra
Atributy: Vampirismus + Vůle
Obtížnost: 0 (žádný bonus) 15 (+1 kostka k síle, obratnosti, konstituci) 30 (+2 kostky k síle, obratnosti, konstituci)
Popis: Upír zahodí svoji lidskou podobu a dá průchod své přirozenosti. Dle vůle může měnit svou podobu v obličeji, zubů a může si nechat narůst dlouhé drápy ostré, jako meče. Stejně tak, jako obohatit své fyzické dovednosti.

Transformace v monstrum
Atributy: Vampirismus + Vůle
Obtížnost: 40
Popis: Změní sesilatele v obrovské okřídlené monstrum bez tváře s obrovskými drápy a dalším párem. (sesilatel si přidává +3 kostky k síle, obratnosti, konstituci)

Ovládání nižších upírů (fledder, ekkimara, garkain)
Ovládání vyšších upírů (bruxy, katakani, alpy)

Atributy: Vampirismus + Vůle
Obtížnost: Stanoveno vypravěčem
Popis: Upír se ocitne pod vlivem Vyššího upíra (sesilatele) a ochotně splní vše, co po něm bude žádat. Ovládnutý si vždy zachovává pud sebezáchovy (neudělá nic, co by jej samotného mohlo ohrozit na životě a při útoku vliv znamení okamžitě opadne).

Ovládání zvírat
Atributy: Vampirismus + Vůle
Obtížnost: Stanoveno vypravěčem,
Popis: Upír zvládne svojí vůlí ovládat zvířata, ať už jde o vrány, kočky, psy či vlky. Zvířata si však vždy zachovají pud sebezáchovy (neudělá nic, co by jej samotného mohlo ohrozit na životě a při útoku vliv znamení okamžitě opadne).

Rychlost
Atributy: Vampirismus + Smysly
Obtížnost: 15
Popis: Sesilateli umožní dosáhnout rychlostí těžko zachytitelných i pro zaklínačské oko. Kdokoli se pokusí upíra takto sledovat si háže na Smysly proti obtížnosti 15.
Naposledy upravil Nathaniel dne 30 črc 2018, 19:53, celkově upraveno 3
Obrázek

Vyšší upír... Nepoznáte to... amulety a jiné hračičky se ani nehnou. Většinou upravený gentleman s pronikavým pohledem.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 549
Registrován: 19 dub 2016, 12:40

Re: Nathaniel

Příspěvek od Zenn » 22 bře 2018, 09:58

Sice mi celkem dost vadí ten osekaný vzhled, který by bez toho obrázku tip-ťop splňoval minimum pro lidi, co se v psaní teprve hledají (což ty nejsi), ale budiž...

SCHVÁLENO
22.03.2018

3. postava Silase

Obrázek

Obrázek

Pro postavu:

Za aktivitu:

9.2.2019


Za hraní s vypravěčem:

Celofórovky:

Obrázek
Co bouře přivála
červenec 2017 - srpen 2018


Questy:

říjen 2018

4 do dalšího

Originální události ve volné hře:

Obrázek
Útěk z města
leden a únor 2019


Opakující se události:

Pokerové klání

duben 2018

Svátky:

Budou :P - Belleteyn 2018, Imbaelk 2019

PS. nemrkejte na mne ;)


Zpět na Neaktivní postavy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník