Nerro Alcarmano

Postavu lze v případě zájmu původního hráče obnovit.
 
Příspěvky: 2
Registrován: 17 črc 2021, 11:46

Nerro Alcarmano

Příspěvek od Nerro Alcarmano » 17 črc 2021, 17:08

Jméno: Nerro Alcarmano
Rasa: Člověk
Povolání: Čaroděj
Věk a/nebo datum narození: 27 let, 7.6.1250
Vzhled:
Středně vysoký muž atletické postavy s hnědými upravenými vlasy padající do čela až k obočí z pod kterého záhadně září ledové, světle modré oči, rovný menší nos, tvář i chrup bez jediné vady díky magickým úpravám. Přes hrudník, záda a paže má vytetované magické runy a ornamenty, na první pohled se může zdát, že jde o jedno velké tetování. Nejčastěji je oděný do zdobených kalhot, na míru ušitých bot, a u krku rozepnuté barevné košile z hedvábí která odhaluje amulet s rodinným symbolem na stříbrném řetízku. Na cestách nosí dlouhý černý háv. Přes rameno a krk má téměř vždy zavěšenou malou tašku ve které nosí nejdůležitější předměty. U pasu nosí připnutý zdobený rodinný meč, který děd přivezl z výpravy z dalekých krajů. “Bakuro” je krátký, mírně zahnutý meč s jednou čepelí z meteorické oceli, čepel je pokryta vyrytými runami z červeného meteoritu, rukojeť i pouzdro jsou zdobené podobnými ornamenty. Na levé noze nad botou nosí připnutý úzký nůž.
Povaha:
Na venek je velice odměřený a chladný, může se zdát až nepříjemný, přísný, pro konflikt nemusí jít daleko, vůči svým přátelům více ukazuje svojí lidskou, veselou stránku, cizí by si ale měli dávat pozor, jak s ním jednají, rychle mu může dojít trpělivost. Při rozporu a boji je velice chladnokrevný, neváhá bez milosti zničit kohokoliv kdo se mu postaví. Nerro si nikdy nedělal hlavu se zákony říší, neporušuje je bezdůvodně, ale pokud to bude potřeba pro splnění jeho cíle, váhat nebude. Vždy obdivoval elfy a bylo mu jich líto, s obyčejnými lidmi si většinou nerozumí a nevyhledává jejich společnost.
Víra:
Věří v moc, chce jí získat co nejvíc, věří také ve vlastní schopnosti, uctívá chaos
Schopnosti a dovednosti:
Magie: 3
Konstituce: 1
Síla: 1
Obratnost: 1
Boj s mečem: 1
Inteligence: 2
Vůle: 2
Charisma: 1
Smysly: 1
Alchymie: 1
Talent: Manipulační Magie
Historie a rodina:
Alcarmano je malý šlechtický rod ze severních království, v průběhu dějin přišli o svou politickou moc, zůstalo jim však nezměrné bohatství.
Elena, Nerrova matka, zemřela při porodu, otce - Karmala - ztráta jeho životní lásky úplně změnila, přestala ho trápit ztráta významnosti rodu, raději si užíval bohatství a žil život plný večírků, alkoholu a žen. Nerrův děd Marko byl naproti tomu magicky nadaný dobrodruh, který byl na spoustě výprav - z jedné Nerrovi přivezl jeho meč z meteorické oceli. Marko bohužel zemřel dřív než stihl Nerro dostudovat školu, kterou mu financoval, a tak nikdy nemohl vidět co z Nerra vyroste a jaký bude.
Nerro je jediný legitimní potomek svého rodu, díky tomu byl ušetřen kastraci, má však několik bastardních sourozenců, o většině ani neví, nemá zájem o Karmalův život od doby, kdy při potyčce kvůli majetku popálil nevlastního bratra vyčarovaným bleskem, Karmal se Nerra od této události více stranil a byl rád když se vracel do školy na studie, Nerro to vždy přisuzoval otcovu strachu z jeho moci, kterou jakožto obyčejný člověk neměl šanci pochopit.
Na škole exceloval, byl jedním z nejlepších studentů vůbec a to právě díky jeho touze po moci, ta ho žene furt dál, chce navrátit svému rodu významnost a jako nejlepší způsob jak toho docílit vidí nutnost stát se mocným mágem.
Do Redanie se rozhodl vypravit za dobrodružstvím, tak jak to dělal jeho děd, aby se naučil víc o životě a zesílil. Na cestu s ním se vydal jeden z jeho nevlastních bratrů Kerrig - jediný, kterého Nerro opravdu považoval za sourozence, jelikož spolu vyrostli a vždy si pomáhali. Kerrig měl jisté nadání pro magii, ale ani zdaleka ne srovnatelné s Nerrovým, rozhodl se proto tedy stát rytířem, vždy říkal, že s Nerrovou magií a jeho obouručním mečem si poradí s každým nepřítelem, ať už s nestvůrou, nebo s člověkem.
Kerrig se vždy podřizoval Nerrovi a jeho přáním, bral to tak, že poslouchá hlavní větev rodiny, tak jak by to podle něj mělo být. Jeho matka byla obyčejná vesničanka, kterou Karmal jednoho večera potkal v hospodě, najal jí pak jako služebnou protože se mu velice líbila. Vždy byla na Nerra hodná, byla mu téměř matkou, bohužel jí jednoho večera, když byli Nerro s Kerrigem ještě děti, před jejich zraky zabili topivci, právě toho večera se poprvé projevilo Nerrovo nadání, v záchvatu zuřivosti všechny topivce upálil ohněm který šlehal z konečků prstů.
Po této události netrvalo dlouho, než si jej mágové všimli a pozvali ho do učení, až později se Nerro dozvěděl, že nadání pro magii má v krvi, jelikož se v jeho rodině často vyskytovali mágové, žádný z nich ale nebyl tak talentovaný.
Na začátku jejich výprav našli mladého psa, byl sám a měl hlad, nakrmili ho a on je na oplátku od té doby všude sledoval, rozhodli se si ho nechat, připomínal jim psa, kterého měli když byli děti, pojmenovali ho Gavro. Z Gavra během pár měsíců výprav vyrostl velký statný pes, ukázal se být skvělým společníkem jak v boji, v lovu, tak i jako dobrý přítel.
*ZN. Kerriga si vytvořím jakožto druhou postavu, Gavro bude jeho NPC, pokud to není proti nějakým pravidlům (prosím o komentář)*
Speciální inventář:
Runový meč z meteorické oceli “Bakuro”
Rodinný amulet - Nerro na něj sešle kouzlo krytí (samozřejmě jsem myslel později ve hře, jen jsem ho chtěl mít přímo jako předmět).
Loajalita:
Nerro se nepodvoluje žádné mocnosti, je loajální pouze Kerrigovi.
Známé postavy:
Kerrig Alcarmano
Editace karty:
(* Místo, kam si prosím pro přehlednost zapisujte veškeré větší faktické změny v kartě společně s datem úpravy.)
Odehrané questy:
(* Sekce "Editace karty", "Odehrané questy" a "Známé postavy" můžete mít buď přímo v kartě, nebo pro lepší přehlednost zvlášť v novém příspěvku v tématu vaší postavy.)
Naposledy upravil Nerro Alcarmano dne 18 črc 2021, 21:28, celkově upraveno 2

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 728
Registrován: 11 bře 2018, 12:45

Re: Nerro Alcarmano

Příspěvek od Elaine » 18 črc 2021, 11:42

Zdravíčko,
Vítáme tě u nás! Než však tvou postavu budeme moci pustit do hry, bude potřeba trochu poupravit kartu, aby odpovídala našim pravidlům. Poprosila bych také o doplnění bodů do profilu tvé postavy.

1. Jméno postavy: aby se hráči snadno vyznali v postech, jméno účtu na fóru by vždy mělo být jménem postavy – můžeš použít její celé jméno, křestní jméno nebo třeba i přezdívku, pod kterou je postava známá. Dá se velmi lehce změnit zde.
2. Talent tvé postavy. Neexistuje talent jen na jeden druh magie, je potřeba, aby si Nerro vybral talent na její určitou odnož. Přehled je k nalezení tady. O jednotlivých kouzlech se více dozvíš zde.
3. Rodinný meč se vzhledem katany – ve světě herního fóra nejsou východní země, takže v tomto případě bychom poprosili o umazání zmínky o kataně. Vzhledu se jinak vzdávat nemusíš, jen ho popiš více slovy, např. „exotický meč s kratší, lehce zakřivenou čepelí s jedním ostřím, oválnou záštitou a rukojetí.“
4. Kastrace – tím je myšlena sterilizace během studia na magické škole?
5. Speciální inventářamulet ukrytí je jedno ze zaklínadel, Nerro si ho později ve hře může sám vyrobit, více zde.
6. meč z meteorické oceli jistě mít může, ale podobné speciální efekty a útoky nejsou povoleny. Pokud chce Nerro plamený meč, může si před bojem potřít meč něčím hořlavým a pak si hodit na vytvoření ohně a zapálit ho.
7. Další postavu s NPC psa jistě mít můžeš, každopádně bychom ti rádi nabídli dvě další možná řešení:
a. Pokud chceš hrát za oba a budou často cestovat spolu, můžeš si napsat Kerriga i psa oba jako NPC.
b. Pro zpestření hry můžeš zkusit nahodit Kerriga do inzerátů na fóru. Třeba se ho někdo ujme.


Ráda bych Tě také upozornila, že neschovávat se jako čaroděj je stále riskantní až do rozuzlení trojdílného eventu Povstání nelidí (a jak to bude poté, je prozatím nejasné, proto hrajeme tak, jako kdyby ke změně zatím nedošlo.). Pokud se rozhodneš, že to postava i přes to bude riskovat, je to Tvá volba, ale může se to projevit ve hře.

Případné změny prosím zapracuj do tvé karty výše, označ je tučně a dej nám vědět, že byly provedeny, ať se na ně můžeme podívat.

Pokud by bylo cokoliv nejasného, zkus se podívat na náš Discord. Rádi ti tam vysvětlíme cokoliv nejasného.

 
Příspěvky: 2
Registrován: 17 črc 2021, 11:46

Re: Nerro Alcarmano

Příspěvek od Nerro Alcarmano » 18 črc 2021, 13:38

Zdravím, v první řadě děkuji za odpověď a milé přivítání, změny jsem zapracoval, doufám, že už správně, kdyžtak samozřejmě poupravím.

Ke kastraci: ano myslel jsem tím sterilizaci, vím že jí mágové vyžadují, na druhou stranu se mi ta představa moc nelíbí a říkal jsem si, že by posledního potomka šlechtické rodiny mohli nechat :lol:

Jinak psa i Kerriga bych nemohl mít najednou jako npc bez potřebných bodů ve schopnosti pokud se nepletu, navíc už mám pro Kerriga rozepsaný příběh. :)

Díky!

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 728
Registrován: 11 bře 2018, 12:45

Re: Nerro Alcarmano

Příspěvek od Elaine » 18 črc 2021, 15:43

Děkuji za úpravy. Ráda bych tě ještě upozornila, že runy, které při použití magie září, rozhodně nejsou pro Redánii úplně běžné, a je tedy nutno počítat s následky použití podobné zbraně, ale jinak už tvé kartě ve schválení nic nebrání.

Prosím, doplň si body do profilu a také odkaz na kartu do podpisu.


SCHVÁLENO
18.7.2021

Vítej ve hře!

Další postavy: Kerrig


Zpět na Neaktivní postavy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků