Trnitá cesta hříchu
Rozsah a tempo:
Max dva příspěvky za týden, podle toho jak budu práci vypravěče stíhat.
Tj. budu se snažit o pravidelnější tempo, ale příspěvek nemusí být vždy hotový v určitý den.
Počet hráčů:
Výchozí předpoklad 3 nebo 4 s tím, že většímu počtu bych se mohl věnovat méně individuálně.
Přihlašování klasicky soukromá zpráva nebo Discord.
Úastníci questu:
Reginald, Kayla,Valdur
Odměna:
Základ je 6 bodů pro každého, kdo dokončí quest. Dále vedení navrhnu pro každého zvláštní bonus.
Hodnotit se bude herní aktivita a herní popisy.
Obtížnost a limity:
Quest bude zaměřený na vnímání situace a interakce s NCP postavami i postavami hrráčů. Bude tedy spíš charakteru povídacího a snad i trochu humorného. Účastnit se může prakticky kdokoliv. Na postavy nejsou kladeny žádné nároky. Pouze se nesmíte bát vystavit postavu jistému riziku a musí být schopný pochopit humor namířený proti podobě historické církve. Resp. Pokud bude někdeo pátrat, nebudete to vy, ale kněží z kláštera. Účastnit se smí i osoby čarodějné a podezřelé. Do Jisté mířy budou muset být připraveny čelit riziku všechny postavy. Žádná z postav by ale neměla dojít fatální újmě. Veverky teď myslím mají jiné starosti.
Start a konec Questu:
Quest bude zahájen po naplnění kapacity, nebo po domluvě hráčů
Reálná je i možnost počkat na ukončení některého z předchozích questů.
Quest bude ukončen po domluvě s hráči a toho, jak se questem budou bavit..
Ideálně nejpozději do dvou měsíců, nebo odehrání celého základního námětu.
Podobný námět může zahrnovat libovolně velké množství peripetií.
Úvod do děje:
Pokud jde o církevní instituce v zemi, málokdy se najde jen jedna. Kult Věčného ohně je v Redanii největší a nejznámější. To ovšem neznamená, že neexistují jiné menší odštěpné církve, nebo sekty, vykládající si víru po svém. Kupříkladu na půl cesty mezi Tretogorem a Oxenfurtem se nachází malá vesnička Magweyn. Vesnička by byla zcela bezvýznamným zapadákovem, kdyby na jejím okraji již několik desítek let nestál malý klášter nesoucí s vesničkou shodné jméno. Přes nelehkou dobu, v níž se všichni bojí náboženského fanatismu, chystá Magweynský klášter oslavu výročí svého založení. V den výročí jsou dveře kláštera otevřeny všem, obzvláště pak těm zámožným. Pořádání občasných církevních slavností klášteru prospívá, neboť mezi návštěvníky se mohou najít štědří mecenáši. Představený kláštera, opat Defenius plánuje výročí založení oslavit způsobem slučujícím se s tím, co je milé bohům. Na čelním místě programu tedy figuruje velký náboženský obřad s možností ulevit svému svědomí. Sami mniši si trošku budou zahrávat s náznaky okultismu). Aby se klášter svým hostům zavděčil, k tomu je samozřejmě zapotřebí mnohem víc. Proto je kromě chrámu připravená mimo jiné prohlídka příslušenství kláštera, tj. klášterních sklepů, klášterní pekárny, historického velkého sálu a pro ty nejotrlejší i lazaretu. Jestli na zábavnější aktivity dojde, to už je věc druhá. Doba je příliš zlá, církevní instituce jsou zkostnatělé, což dostačuje k tomu, aby se nedalo dopředu předpovědět, co všechno se semele.
Náplní questu budou obrazy s mnichy kláštera. Jednotlivé obrazy se budou odkazovat na jejich víru a budou svým způsobem dokumentovat život v klášteře. Hráči mohou po ceslo dobu reagovat na popisované situace a podle libosti mohou navazovat interakce. Jediné omezení interakcí platí, pokud by bylo psáno, že si kněží potřebují s některou postavou promluvit v soukromí.






